- Konstruktorid
- Playmobil
-
LEGO
- LEGO Animal crossing
- LEGO Architecture
- LEGO Art
- LEGO Avatar
- LEGO City
- LEGO Classic
- LEGO Creator
- LEGO Despicable Me
- LEGO Disney Princess
- LEGO DreamZzz
- LEGO Duplo
- LEGO Friends
- LEGO Gabby's Dollhouse
- LEGO Harry Potter
- LEGO Icons
- LEGO Ideas
- LEGO Jurassic Park
- LEGO Marvel
- LEGO Minecraft
- LEGO Minifigures
- LEGO Ninjago
- LEGO Sonic the Hedgehog
- LEGO Speed Champions
- LEGO Star Wars
- LEGO Super heroes
- LEGO Super Mario
- LEGO Technic
Kauba kohta
Mäng sisaldab: 60 läbipaistvat kaarti ja 1 kotike kaartide jaoks
Mängu eesmärgiks on koguda võimalikult palju kaarte mängu lõpuks.
- Swish on kaardimäng, kus asetatakse kaarte üksteise peale nii, et sarnast värvi täpp sobiks sarnast värvi ringi sisse. Kaarte võib keerata ja pöörata igatpidi, kuid ükski täpp ega ring ei tohi jääda paariliseta.
- Pea meeles – mida rohkem kombinatsioone märkad, seda rohkem kaarte endale kogud!
Mängu algus. Vali mängimiseks koht, mis on nähtav kõigile mängijatele. Vali üks mängija, kes segab ja jagab kaarte (diiler).
Märkus. Parim mängualus võiks olla heleda pinnaga laud, sest siis paistavad kujundid kaartidelt paremini välja.
Mängukäik.
1.Diiler segab kaardid ja asetab 4x4 ruudukujuliselt lauale 16 kaarti. Seejärel hüüab „Läks!“ ja kõik mängijad alustavad kokkusobivaid kombinatsioone otsima.
2.Mängijad ei tohi laualt kaarte võtta, nad peavad seda mõttes tegema.
3.Mängija, kes leiab kombinatsioonid, hüüab „valmis!“
4. Nüüd võtab mängija kaardid laualt ja asetab need kombinatsioonidena üksteise peale.
5.Kui kombinatsioonid on õiged, saab mängija need kaardid endale. Diiler asetab tühjaks jäänud kohtadele uued kaardid.
6.Kui kombinatsioonid ei sobi kokku, asetatakse kaardid lauale tagasi. Mängija peab trahviks ühe kaardi oma kogutud kaartide hulgast tagasi andma. Juhul kui mängijal pole veel kaarte, siis trahvi maksma ei pea. Trahviks antud kaardid eemaldatakse mängust.
7.Mängijad peavad ootama, kui mängulaual on taas 16 kaarti, alles seejärel tohib hüüda „valmis!“. Erandiks on mängu lõpp kui lauale jääb vähem kui 16 kaarti.
Märkus: Kui kõik mängijad tunnevad et ühtegi kombinatsiooni enam teha ei saa mängulaual olevate kaartidega, siis diiler võib 4 kaarti välja vahetada nelja uue kaardi vastu. Sellist olukorda juhtub harva.
Mängu lõpp. Mäng lõpeb, kui ühtegi kaarte ei ole enam laual või kõik mängijad nõustuvad, et ühtegi kombinatsiooni enam laual olevate kaartidega teha ei saa. Mängija, kes on kogunud kõige rohkem kaarte, ongi võitja!
Kasulik nipp – Et paremini täppide ja ringide asetust kaartidel aru saada, on kasulik teada, kuidas need värvi järgi asetsevad:
1.Oranzid täpid ja ringid asetsevad kaardi keskosas välimistel servadel.
2.Rohelised täpid ja ringid asetsevad kaardi keskosas alumises ja ülemises servas.
3.Sinised täpid ja ringid asetsevad kaardi neljas nurgas.
4.Lillad täpid asetsevad kaardi keskel üksteise all