- Konstruktorid
- Playmobil
-
LEGO
- LEGO Animal crossing
- LEGO Architecture
- LEGO Art
- LEGO Avatar
- LEGO City
- LEGO Classic
- LEGO Creator
- LEGO Despicable Me
- LEGO Disney Princess
- LEGO DreamZzz
- LEGO Duplo
- LEGO Friends
- LEGO Gabby's Dollhouse
- LEGO Harry Potter
- LEGO Icons
- LEGO Ideas
- LEGO Jurassic Park
- LEGO Marvel
- LEGO Minecraft
- LEGO Minifigures
- LEGO Ninjago
- LEGO Sonic the Hedgehog
- LEGO Speed Champions
- LEGO Star Wars
- LEGO Super heroes
- LEGO Super Mario
- LEGO Technic
Kauba kohta
Kui kaua suudate vastu pidada ilma palli maha laskmata? Võistle sõprade ja perega, saades inspiratsiooni sõprade jaost The One with the Ball, et näha, kui kaua suudad 5 vooru vastu pidada! Keerake: püüdke ja visake pall sõbra teemalistes väljakutsetes.
Toote omadused:
- Mängige kuulsa episoodi koopiapalliga.
- Võistelge 50 sõbrateemalises väljakutses.
- Väljakutsed muutuvad iga vooruga raskemaks.
- Laske pall 3 korda maha ja mäng on läbi.
- Võitmiseks jõudke 5. vooru.
- Mängijate arv: 2-8
- Vanus: 12+
- Sisu: 1 pall, 1 Chandleri kaart, 50 väljakutsekaarti, 1 juhisleht, 8 nummerdatud kaarti.
Mängujuhised
Mängu eesmärk
Mängijad peavad tegema koostööd ja jõudma viienda vooruni, visates palli üksteisele ilma, et see maad puudutaks.
Reeglid
Segage nummerdatud kaartide pakk ja jagage igale mängijale üks kaart ülespoole. Selles järjekorras hakkate palli viskama. Nii et mängija 1 viskab mängijale 2, kes viskab mängijale 3 jne. Asetage väljakutse kaartide pakk keskele ja andke pall mängijale 1.
Esimene voor
See on lihtne. Kõik, mida sa pead tegema, on visata palli üksteisele, laskmata sellel põrandale kukkuda. Ring lõpeb, kui pall on kolm korda ümber grupi jõudnud.
Teine voor
Aeg kontrollimiseks. Keerake ümber väljakutse kaart ja lugege see ette. See annab igaühele vooru kohta takistuse. Näiteks: selles voorus peab igaüks viskama ja püüdma nagu dinosaurus. Kui teil õnnestub pall veel kolm korda ümber grupi saada, siis õnnitleme - olete jõudnud kolmandasse vooru. Keerake ümber veel üks väljakutse kaart ja lisage see olemasolevale kaardile. Nüüd on grupil kaks takistust.
Palli kukkumine
Teie meeskonnal on kolm elu. Kui pall puudutab mingil hetkel maad, kaotate ühe elu ja alustate uuesti selle vooru algusest. Kui kaotate kõik kolm elu, on mäng läbi.
Mängu võitmine
Võidate mängu, kui suudate vähemalt ühe eluga viiendast voorust edasi mängida. Kui laual on aga neli erinevat väljakutse kaarti, on seda palju lihtsam öelda kui teha.
"Ue on pillaja!" (raskem versioon)
Kuidas teha palli viskamise ja püüdmise mängu raskemaks? Mängid nagu Chandler.
Igas voorus peavad mängijad nummerdatud kaardid uuesti välja jagama, mis tähendab, et järjekord muutub
pidevalt. Kuid see pole veel kõik. Enne nende jagamist asendage kaart "Player One" kaardiga "Chandler".
Nagu me kõik teame, on Chandler pillaja. Selle kaardi saanud mängija võib visates või püüdes kasutada ainult oma mittedomineerivat kätt. Iga vooru lõpus segage kaardid uuesti ja jagage need uuesti välja.